FAQ – ČASTÉ OTÁZKY

top_faq new

1. Čo rozumiete pod dlhodobým prenájmom toaletnej kabíny?

Jedná sa o prenájom toaletnej kabíny, prípadne iného sanitárneho zariadenia (pisoár, dezinfekčný stojan, umývadlo…) na 15 a viac dní. Cena dlhodobého prenájmu zahŕňa dopravu na miesto určenia,  pravidelný servis (vyčistenie toalety) v dohodnutom intervale, doplnenie toaletného papiera, chémie a vône, ekologickú likvidáciu fekálií na čističke odpadových vôd a spätnú dopravu po ukončení prenájmu.

2. Ako často je treba, príp. je možné toaletnú kabínu čistiť?

Frekvencia čistenia závisí od množstva ľudí, ktorí ju budú pravidelne používať. Štandardne odporúčame čistenie kabíny každý týždeň, ale po dohode s naším odborným personálom je možný aj dvoj, prípadne trojtýždenný interval čistenia.

3. Ako účtujete (fakturujete) dlhodobý prenájom?

Pri dlhodobom prenájme, keď nie je známy termín jeho ukončenia, je nájomné vypočítané za každý kalendárny týždeň (t. j. pondelok až nedeľa). Pri začiatku prenájmu od prvého do štvrtého dňa kalendárneho týždňa vrátane je nájomné stanovené v plnej sadzbe štandardného týždenného nájmu. Pri začiatku prenájmu od piateho dňa kalendárneho týždňa vrátane je nájomné účtované až od prvého dňa nasledujúceho kalendárneho týždňa. Pri ukončení nájmu do druhého dňa kalendárneho týždňa vrátane sa nájomné za tieto dni neúčtuje. Pri ukončení nájmu od tretieho dňa kalendárneho týždňa vrátane je nájomné stanovené v plnej sadzbe štandardného týždenného nájmu.

4. Čo je krátkodobý prenájom toaletnej kabíny?

Jedná sa o prenájom na 1 – 14 dní vrátane, ceny sa líšia podľa vzdialenosti a podľa počtu prenajatých kabín. Cena krátkodobého prenájmu zahŕňa prenájom na 1 – 14 dní, záverečné čistenie a ekologickú likvidáciu odpadu. K cene je treba prirátať dopravu na miesto určenia a späť, prípadne mimoriadny servis.

5. Čo znamená mimoriadny servis prenajatej toaletnej kabíny?

Počas trvania prenájmu je možné objednať si mimoriadne vyčistenie kabíny, a to ako pri dlhodobom, tak aj pri krátkodobom prenájme. Toto mimoriadne čistenie (servis) je spoplatnené podľa aktuálne platného cenníka.

6. Vykonávate aj servis toaliet, ktoré sú vo vlastníctve zákazníka?

Áno, našim zákazníkom poskytujeme aj takúto službu. Servis robíme v nami určených pracovných dňoch v rámci servisnej linky. Pokiaľ zákazník požaduje vykonať servis urgentne mimo našej pravidelnej trasy, vyúčtujeme mu aj dopravné náklady podľa aktuálne platného cenníka.

7. Kde má byť mobilné WC umiestnené?

Správne určenie miesta umiestnenia mobilnej toalety je veľmi dôležité. Musí byť v dosahu 6-7 metrov od možného zastavenia servisného (čistiaceho) vozidla našej spoločnosti.

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku?  Nevadí. Napíšte nám na info@toitoi.sk alebo zavolajte na 0850 850 123 a radi vám odpovieme.

KONTAKTNÝ FORMULÁR

Organizujete akciu? Staviate ? Máte už predstavu čo od nás budete potrebovať alebo potrebujete poradiť? Vyplňte kontaktný formulár a odošlite. Naši obchodní manažéri vás budú v krátkom čase kontaktovať a pomôžu vám s výberom.

Typ akcie
  • Hudobné podujatie
  • Športová akcia
  • Akcia pre obce a mestá
  • Stavba
Predpokládaný počet osob
  • do 249
  • 250 - 499
  • 500 - 999
  • 1 000 - 1 999
  • 2 000 - 2 999
  • 3 000 - 3 999
  • 4 000 - 4 999
  • 5 000 - 5 999
  • 6 000 - 6 999
  • 7 000 - 7 999
  • 8 000 - 8 999
  • 9 000 - 9 999
  • 10 000 - 12 499
  • 12 500 - 14 999
  • 15 000 - 17 499
  • 17 500 - 19 999
  • 20 000
odoslať